Bizonyára már sokan találkoztunk az on-line játékokban a magas válaszidővel, a rossz ping értékkel. Ez sajnos itt sincs másképpen. Ez megöli a játékot.
Ha ilyen van a munkaállomásunk és a kiszolgáló közötti kapcsolat válaszideje drasztikusan megnő, ennek oka több féle is lehet, de az eredmény ugyanaz, játszhatatlan játék. Oka például az alábbiak lehetnek:
- A kiszolgáló esetünkben a world of warplanes eu -s szervere nem tudja feldolgozni a sok kérést (játékost) és ezért belassul. Ezzel sokat nem tudunk kezdeni, csak várni tudunk
- Az internet szolgáltatónknál tapasztalható lassulás ezért mi kapcsolatunk nem megfelelő a szerverrel. Itt sem sokat tehetünk, talán annyi, hogy bonthatjuk a kapcsolatot majd újra csatlakozhatunk, de ha valóban a szolgáltatónál van gond ez sem segít.
- A gépünkön vagy a belső hálózatunkon más elviszi a sávszélességet és ezért lassú a kapcsolatunk. Ez ellen már tehetünk, a háttérben a frissítéseket állítsuk le, ha letöltünk akkor azt is. (gondolok itt torrenten a legújabb linux verzióra :) ). Lehet olyan eset is, hogy akivel egy hálózaton vagyunk ő tölt le, vagy egyéb nagyobb internetes forgalmat generál, ilyenkor ő is belassítja nekünk a netünket. Ez ellen tehetünk-e azt nem tudom, pl ha asszony nézi valamelyik nagyszerű sorozatot (ebbe inkább nem megyek bele, ahhoz túl kevés az időm) on-line módon, akkor nem veszi jól ki magát ha ha szólunk neki ezért.
Nálam már az első és második eset is előfordult. Következményiről néhány kép, itt a wowp szerver lassult be majd dobott le magáról, a képek már a végén készültek amikor már nem volt kapcsolatom a szerverrel.

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Mit gondolsz?